mieskuvonk.hu

Menyasszonyképző blog

Menyasszonyképző blog

Idézet tippek meghívóra

2015. november 04. - mieskuvonk.hu

Ha még nem tudod, milyen idézet legyen a meghívón, hoztunk neked párat, hátha szíven talál valamelyik :)

Kommentben leírhatjátok, ti mit választottatok!

7a0d095711362c71ca99b74796920caf.jpg

 

 

„Keverd a szíved napsugár közé, készíts belőle lángvirágot, 
s aki a földön mellén viseli, és hevét kibírja, ő a párod.”

(Weöres Sándor: A társ)

  

„Nem azért szeretlek, aki te vagy,
hanem azért aki én vagyok melletted.”

(Gabriel Garcia Marquez)

  

„Te vagy életem szerelme. Mindenem, amim van, és minden, ami vagyok, a Tiéd Örökre.”

(Barney Stinson)

 

„- Pont jókor jössz, mert ez a nap legjobb része!
- Melyik az a rész?
- Az, amikor te meg én, mi leszünk.”

(Micimackó)

 

„Szerelem, ha egyik a másikát repülni hagyja, 
de ha lezuhan, fél szárnyát kölcsönadja.”

(Szabó Éva: Szög és kereszt)

 

„Szél vagy zápor talán,
vagy egyszerűen az, hogy létezel,
mozdítja meg itt és most a világot.” 

(Pilinszky János: Itt és most)


 

Kép forrása: www.mieskuvonk.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://mieskuvonk.blog.hu/api/trackback/id/tr348047358

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása